فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 2472
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



 

 محمــــــــدم مــــــی دانی؟؟؟

 

من دارم هر روز پیرتر می شوم! من دارم به تنهایی به استقبال روزهایم می روم.

من دارم به تنهایی سوختن لحظه هایم را جشن می گیرم...و تو نیستی...

می دانی؟؟؟

درد ندارد سوختن، اگر به آن خو گرفته باشی.

از دور تماشایم کن؟! ببین؟؟؟

من هنوز هم لبخند می زنم.

من می توانم گرمای این آتش را  د و س ت بدارم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :